תקנון ותנאי שימוש באתר
מבוא
- חנות OCPC משמשת כחנות אינטרנטית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באתר בישראל.
- תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור תשלום מהבנק/חברת האשראי לעסקה ולגביה.
- הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידי משתמש האתר באתר, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש לבין OCPC, לכל דבר ועניין.
- "משתמש" – כל גולש באתר לרבות המבצעים רכישות באתר.
- הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
- גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
- תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי ולמשתמש לא תהיה כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כלפי החנות בגין שינויים בתקנון האתר כאמור.
- אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה באתר.
- השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד וכל מקום בתקנון זה ו/או באתר בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
- המכירה לא מיועדת למכירה סיטונאית ולא מיועדת למכירה חוזרת (קניית כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים). אלא אם כן החנות הסכימה בכתב למכירה סיטונאית.
- ניתן להזמין עד 9 פריטים מכל מוצר ללקוח, אלא אם צוין אחרת בתוך פירוט המוצר.
הזכות/כשרות להשתמש באתר
- כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישות:
- המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שמבצע בפועל. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם החנות באמצעות האתר.
- ככל שהמשתמש הוא קטין (מתחת לגיל 18), המשתמש מצהיר ומאשר כי הרכישה שהוא מבקש לבצע היא מסוג הפעולות שדרכם של קטינים בגילו לבצע ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסיו הטבעיים ו/או החוקיים לביצועה.
- המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
- המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי, או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי (להלן: "כרטיס אשראי").
המוצרים המוצעים באתר
- עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה, המחיר, מחיר המשלוח ואת המחיר כולל דמי המשלוח (במידה וקיימת אופציית משלוח למוצר).
- התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצר לבין התמונה. בכל מקרה של סתירה בין המפרט בפועל לבין המתואר בתמונה, המפרט בפועל יהיה המפרט המחייב.
- הנתונים הינם בכפוף להגדרות היצרן לרבות גודל/נפח, מדידה, שיטות הבדיקה, תנאי הבדיקה, נתונים טכניים וכל נתון אחר שניתן על ידי היצרן/יבואן.
- האחריות לכל מוצר הינה בהתאם למצוין בתעודת האחריות ו/או לכתוב בחשבונית לכל מוצר לפי תנאי היבואן/היצרן. כאשר מבצעים קנייה עם משלוח השירות אינו בהכרח באתר הלקוח אלא כפי שמצוין בתעודת האחריות. תנאי האחריות כפופים לתנאי תעודת האחריות ו/או לכתוב בחשבונית לפי תנאי היבואן/היצרן.
- לאחר ביצוע הזמנה, הרוכש יקבל הודעת אי-מייל עם פרטי ההזמנה שביצע. בנוסף, כאשר ההזמנה מוכנה למשלוח, לפי העניין, הלקוח יקבל הודעת טקסט ו/או אי-מייל עם עדכון הסטטוס.
- המחירים, המבצעים, התנאים וכל מידע ביחס למוצרים המופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.
- המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.
- לכל המבצעים/הטבות כמות מינימלית במלאי: יחידה אחת. כל ההטבות והמבצעים מוגבלים ליחידה אחת ללקוח אלא אם צויין אחרת בדף המוצר.
- המחירים הקודמים של המוצר/ים במבצע, היה/היו בתוקף לפחות 14 ימים לפני תחילת המבצע. מחיר המבצע בתוקף עד לתוקף שמצויין בדף המוצר ו/או עד גמר המלאי.
- החנות רשאית לבטל ו/או להאריך ו/או לקצר ו/או לשנות ו/או להפסיק כל מבצע שקיים באתר בכל עת ומכל סיבה שהיא, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראות כל דין.
- המפרט/פירוט הקובע של המוצרים המפורסמים באתר הן המחייבים ולא מפרט/פירוט שמפורסמים על ידי צדדים שלישיים, המפנים אל האתר.
- מחשבים נייחים וניידים המוצעים עם מערכת הפעלה WINDOWS/חלונות, הינה גרסת OEM ומגיעים ללא מדבקת קוד/סריאלי, כמו כן, מערכת הפעלה/תוכנות OEM מיועדים למחשב איתה נרכש הרישיון. הרישיון לא ניתן להעברה למחשב אחר.
שיטות המכירה באתר
- המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים מול היבואנים עימם אנו עובדים.
- השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הקונה תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, ובכפוף לכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי בעת השלמת הליך המכירה.
- החנות רשאית על פי שיקול דעתה, לבטל עסקה כאשר קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל מכל סיבה שהיא.
- השלמת הרכישה מותנת בשליחת אישור הזמנה מאת האתר לדואר האלקטרוני של הרוכש.
- מובהר בזאת שביטול עסקה הינה לפי מדיניות של עסקת מכר מרחוק.
אופן ביצוע הרכישה
- מילוי כלל הפרטים הנדרשים בטופס הרכישה מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה. לאחר מילוי כלל הפרטים כאמור הופך המשתמש ל"מבצע פעולה". לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כלל הפרטים הנכונים והמדויקים.
- חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות מזומן/ כרטיס האשראי/העברה בנקאית ובכפוף לאישור העסקה ע"י חברות האשראי/ בנק החנות.
- הפרטים כפי שהוזנו בטופס הרכישה וכן רישום העסקה במחשבי החנות באתר יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים הנכונים והמדויקים חלה על הרוכש בלבד. החנות אינה אחראית בכל מקרה שהפרטים שמולאו בטופס הרכישה שגויים ו/או לא מלאים ו/או לא מדויקים ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין כך.
- מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לחברה שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
- במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.
- הרוכש רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: "החוק").
- לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר לרוכש מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: "טופס גילוי") באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הרוכש ו/או לכתובת הדואר שציין הרוכש בעת אספקת המוצר ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר לרוכש, לפי שיקול דעתה של החנות.
- במקרה שטופס הגילוי לא נמסר ו/או לא התקבל אצל הרוכש כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הרוכש יידע את החנות ו/או האתר באמצעות פרטי ההתקשרות כמפורטים על כך שלא קיבל את טופס הגילוי כאמור בסעיף זה.
מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים
- לקוח רשאי לבטל עסקה ולהחזיר מוצרים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות מכוחו יקראו להלן "החוק"). הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו במעמד המסירה לידיו. בהתאם להוראות החוק הודעת הביטול יכולה להישלח מיום עשיית העסקה ועד לתום 14 יום מיום מסירת המוצר או מיום קבלת טופס ההזמנה לפי המאוחר מבניהם. הודעת הביטול צריכה לכלול את שמו המלא של הלקוח ומספר טלפון ולהימסר בכתב לחברה (לרבות שליחה במייל/פקס). לצורך תיאום אופן החזרת המוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של OCPC
- לא ניתן יהיה להחזיר מוצר אשר לא יישא עליו או על האריזה המקורית של המוצר את המדבקה המקורית של מספר הסידורי של OCPC
- במקרה של ביטול עסקה ובכפוך להוראות החוק, חברת OCPC תהא רשאית לנכות דמי ביטול מהסכום שעליה להשיב ללקוח (5% מערך העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם), כמו כן חברת OCPC תהא רשאית לנכות עמלות סליקה.
- בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, עלות המשלוח והשבת המוצר תחול על הרוכש.
- הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:
- מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה לדוגמא מחשב נייח המורכב מחלקים ע"פי בחירת לקוח.
- מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;
- מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)
- מוצרים "לבישים" לדוגמא: אוזניות במידה ונלבשו.
- במקרה של פגם במוצר, יודיע על כך הלקוח לחברה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.
- ביטול עסקה ע"י החנות: החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
- אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
- אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
- במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנות ו/או בכל קרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה, כי קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.
- אם אזל המוצר ממלאי.
- כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החברה, שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
- בעת הזמנת מחשב נייח ו/או כל מוצר שהוזמן בהתאמה אישית וחלק מן המרכיבים בהזמנה נראים על פניהם כמי שאינם תואמים האחד כלפי משנהו לפי שיקול דעתה של החברה. מובהר כי אין באמור כדי להעביר אל כתפי החברה את האחריות לוודא שכל רכיבי מוצר בהזמנה אישית מתאימים (Compatible) אלה לאלה.
זמינות מלאי ומדיניות משלוחים
- חברת OCPC תפעל כדי לספק את המוצר באופן המהיר ביותר ממועד אישור העסקה ע"י החברה. יתכנו זמני אספקה שונים ביעדים מרוחקים, באמצעי משלוח שונים ובהתאם למלאי של החנות.
- את מלאי החנות ניתן לברר טלפונית עם נציג מכירות.
- החברה תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
- החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בתקנון לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
- חברתנו מספקת שירות של משלוחים עד הבית, השירות מוענק באזורים מסוימים בלבד ומתעדכנים מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
- יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו'. התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
- . זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
- המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח. פעולות אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
- במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל מהמלאי, אך הדבר יתגלה לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה, החברה תיצור קשר עם הלקוח, ההזמנה תבוטל ולא יבוצע כל חיוב בגינה.
- בכל מקרה של אספקת המוצרים כאמור לעיל, על אחריות הלקוח לוודא מול החנות כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש.
אחריות:
- 1. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , הוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים לטעויות יצרן ו/או פגמים ביצור ו/או לזנק שיגרם על ידי חומרה זו.
3. לקוח אשר יחבר מוצרים לא תואמים או בצורה רשלנית תשליל ממנו האחריות על המוצרים שנפגמו. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים על נזק ו/או אובדן מידע שיגרם בגלל קלקול של מוצר.
4. החנות מודעת לבעיית קלקול מוצרים ותפעל על מנת להקטין את זמן תיקון המוצר ככל הניתן . - תקופת האחריות משתנה בהתאם למוצר על ידי היבואן/היצרן.
5.1. האחריות היא לתקופה נקובה שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר.
5.2. אחריות למוצרים שערכם נמוך מ- 300 ש"ח כולל מע"מ היא לתקופה של 14 יום אלא אם כן צוין אחרת.
5.3. אחריות למוצרים שערכם גבוה מ- 300 ש"ח כולל מע"מ היא לתקופה של שנה אחת אלא אם כן צוין אחרת.
5.4. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה האחריות תחול על פי הצהרת היצרן של אותו המוצר.
5.6. בתקופת האחריות החברה אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים ומקובלים.
5.7. בתקופת האחריות החברה תתקן ו/או תחליף, ללא תמורה, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה התקלקל בתנאיי שימוש רגילים, מקובלים ו/או שקיים פגם ביצורו.
5.8. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
5.9. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין.
5.10. זמן הטיפול במוצר תקול במסגרת אחריות לא יעלה על 14 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר ליבואן.
5.11. האחריות כפופה להגבלות היצרן.
6. מקרים בהם לא תחול האחריות
6.1. הסרה או קריעתה של מדבקת האחריות ו/או מספר סידורי של המוצר.
6.2. במידה וקיים למוצר נזק פיזי הנראה לעין.
6.3. המוצר נפגע כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה של היצרן.
6.4. המוצר נפגע כתוצאה מתאונה, כוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה.
6.5. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש כלשהו ברשת החשמל או הפרעה כלשהי ברציפות אספקת החשמל.
6.6. המוצר נפגע כתוצאה מחיבור לא תקין לרשת החשמל לרבות כבל חשמל שלא סופק ע"י החברה, שקע חשמל לא תקין, חוסר שימוש בהארקה, או פגיעה שמקורה במכשיר חשמלי אחר המחובר ישירות או בעקיפין למוצר.
6.7. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש או הפרעה ברשת הטלפון.
6.8. המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
6.9. המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.
6.10. כל שינוי במוצר שנעשה לא ע"י נציג של החברה עלול להפקיע את האחריות למוצר. גם אם נעשה שינוי למוצר, הוא יוחזר לחברה לטיפול במסגרת אחריות רק במצב המקורי שלו. לדוגמה, אם הוחלף המאוורר של המוצר, כאשר הוא יוחזר לחברה הוא יוחזר עם המאוורר המקורי בלבד.
6.11. חל שינוי בצבעו או צורתו של המוצר כתוצאה משימוש לא נכון.
7. הגבלת אחריות
7.1. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או הפסד לרבות נזק לגוף ו/או לציוד, שיגרם כתוצאה מהשימוש במוצר או כתוצאה מפעולה לא תקינה שלו.
7.2. אין החברה אחראית לנזק תוצאתי או נסיבתי או לאובדן רווח הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר.
7.3. אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו או סחירותו.
7.4. אין החברה אחראית לכל נזק כלשהו העלול להיגרם למידע המאוחסן על מוצריה.
8. תנאיי אחריות למעבדים CPU
– יתקבלו רק מעבדים נקיים לחלוטין ממשחת קירור.
– לא תחול אחריות על מעבדים עם נזק פיזי.
– לא תחול אחריות על מעבדים ששינו את צבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון, למשל חימום יתר.
– מעבדי BOX של AMD יתקבלו אך ורק עם המאוורר איתו הם נמכרו. המספר הסידורי על המאוורר חייב להיות זהה למספר הסידורי של המעבד כפי שכתוב בהוראות היצרן.
9. תנאיי אחריות ללוחות אם Motherboard
– לא תחול אחריות על לוחות אם ששינו את צבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון למשל, הרכבה לא נכונה או אספקה לקויה של חשמל.
– בלוחות אם עם תושבת למעבד אינטל ,1155,1156,1150,1151 775 או חדשים יותר לא תחול אחריות במקרה והפינים הנמצאים בתוך התושבת עקומים או חסרים.
– לא תחול אחריות על לוחות שיש בהם משחת קירור בתושבת של המעבד.
– לא תחול אחריות על לוחות שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA שבור, תושבת מעבד שבורה, חוסר של קבל או כל רכיב אלקטרוני אחר על הלוח.
10. תנאיי אחריות לדיסקים קשיחים Hard Disc
– החברה לא תהיה אחראית למידע שנמצא על הדיסקים הקשיחים.
– לא תחול אחריות על דיסקים קשיחים שחל שינוי בצבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון.
– לא תחול אחריות על דיסקים שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA.
אפשרויות תשלום:
- תשלום מזומן: (שטרות כסף) בזמן רכישת המוצר בשקלים וכוללים מע"מ.
- תשלום בכרטיס אשראי: ניתן לשלם בכרטיס אשראי בתוספת 2%, ניתן לשלם בעד 12 תשלומים בתוספת עמלת סליקה. עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי ישראלים ובכרטיסי אשראי של תושב קבע ישראלי.
- תשלום בהעברה בנקאית: ניתן לשלם גם באמצעות העברת סכום הקנייה לחשבון החברה. הסחורה תסופק לאחר קבלת אישור קבלת הכסף מהבנק. את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל דרך נציג מכירות.
טעויות במחירים ובמוצרים המופיעים באתר:
צוות האתר עושה כל שביכולתו לתת את המידע המדויק והנכון ביותר לגבי המוצרים ומחיריהם, אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם, או במחיריהם. במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה. חנות OCPC במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר ללקוח.
אבטחת מידע
- החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.
- כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן. כל פעולות שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכל סיבה שאינה בגין התנהלות האתר ו/או החברה, ו/או בגין כוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או אם מידע זה אבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
- החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
- הלקוח מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע: (i) שינוי כלשהו באתר ו/או (ii) העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר לרבות בדרך של: "Peep-Link", "Robot", "Page-Scrape", "Spider"או כל שיטה אחרת, אלגוריתם או תהליך ידני דומה ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר החנות שאינו מיועד להורדה ו/או העברה (iii) לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים באמצעים כלשהם (iV) לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של החברה, לפגוע בפרטיות משתמשים אחרים, לשנות מידע באתר ו/או להזיק לאתר ו/או למשתמשים בו, או איזה מהם.
- מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי החברה תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.
מדיניות הגנת פרטיות באתר
- פרטיות המשתמשים חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמשים אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניהם בעת השימוש באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
- כדי לוודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים. אתר OCPC מאובטח עפ"י תקן SSH פרטי כרטיס האשראי לא נרשמים באתר ולא נשמרים בידי החברה.
המידע שאנו אוספים
- בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכדומה, נדרש מידע כמפורט: שם, כתובת, דוא"ל, טלפון כדומה.
- יש למסור מידע נכון, אמין ומדויק, רק בשם הלקוח ובעבורו ולא בשם ו/או עבור צדדים שלישיים.
- במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה. המידע אינו מועבר לכל גורם אחר.
- במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.
- לצורך מתן השירות, הלקוח כאמור יידרש למסור מספר טלפון נייד ו/או כתובת דוא"ל לצורך שליחת קבלת הקבלה ו/או החשבונית הדיגיטלית אליו ישירות לטלפון או לדוא"ל
- החברה עושה ככל שביכולתה כדי להגן על סודיות הנתונים אשר נמסרו לה, זאת תוך נקיטת אמצעי זהירות מקובלים ושימוש בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות. ידוע לך, כי החברה מקדיש משאבים ונוקט אמצעים מחמירים למניעת חדירה לפלטפורמות המגישות את השירותים, ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות משתמש הקצה, אולם אינה יכול למנוע שיבושים בשירותיה באופן מוחלט.
- מובהר כי אין כל חובה חוקית על הלקוח למסור את המידע המפורט לעיל, ומסירתו תלויה אך ברצון ובהסכמה החופשית של הלקוח. עם זאת, מסירת המידע נדרשת על מנת לקבל את השירות המוצע שכן בלעדיו החברה לא תוכל לספקו.
מסירת מידע לצד שלישי
- החברה עשויה להעביר מידע לצדדים שלישיים מעת לעת, במספר מקרים, כפי שיפורט להלן ו/או בכל מקרה אחר בו תידרש החברה להעברה, והכל בכפוף להוראות כל דין:
- לצורך העברתם לספקי המוצרים ו/או השירותים, על מנת להשלים את הפעולות המבוקשות על ידי הלקוח ו/או כאשר נדרש לשם תפעול השירותים, לרבות לספק שירותי ענן, בארץ או בחו"ל;
- בכל מקרה בו יופרו תנאי השימוש, לרבות תנאי מדיניות הפרטיות ו/או במקרים בהם הלקוח יבצע או ינסה לבצע בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו באמצעות השירות ו/או בקשר עמם, פעולות המנוגדות להוראות תנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות, ולרבות הפרת הוראות כל דין;
- בשל צו שיפוטי המורה לחברה למסור את המידע לצדדים שלישיים בהתאם לצו;
- לכל אדם, תאגיד, גוף, רשות וגורם ממשלתיים, ציבוריים, פרטיים או אחרים על פי כל הוראה בדין המחייבת או הטילה על החברה חבות לעשות זאת (כגון: רשויות המס);
- לצרכי ניהול הליך ו/או מחלוקת משפטית ו/או חוקית, שבין הלקוח ו/או מי מטעמו לבין החברה ו/או מי מטעמה.
- בכל מקרה בו תסבור החברה, כי מסירת המידע נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לחברה או על מנת למנוע נזק חמור אחר לפי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראות כל דין;
- החברה עשויה למסור מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים, וזאת בכפוף לתנאי מדיניות פרטיות זו ולהוראות כל דין. בכל מקרה, מידע סטטיסטי שיימסר לצדדים שלישיים לא יזהה את הלקוח באופן אישי.
כללי:
- החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
- החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו, אלא אם נכתב אחרת, למעט מחשב נייח בהרכבה עצמית.
- הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
- רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתקנון בכל עת. הנוסח האחרון הוא המחייב.
- ברירת דין ובוררות
- הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בקשר עם תקנון זה, ביצועו, פירושו, תחולתו או תוקפו, יימסרו, באופן בלעדי וסופי, לבוררות שתתנהל במוסד הישראלי לבוררות עסקית על-פי כלליו, לשלילת כל סמכות של כל ערכאה שיפוטית או מעין שיפוטית אחרת.
- היה ולפי דין, ייקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, סמכות לבימ"ש מוסמך באזור השרון/מרכז בלבד. יחולו דיני משפט במדינת ישראל בלבד.
- תנאי מדיניות הפרטיות המפורטים להלן מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש הנוגעים לשירות. החברה רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש, יחד או לחוד, כך שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטוריים. עדכונים ביחס למדיניות הפרטיות כאמור יפורסמו במסמך זה, אשר ימצא במתכונתו המעודכנת גם באתר האינטרנט של החברה.